Bases do Servizo de Conciliación do Concello de Ribadavia 24-25

BASES  do  “SERVIZO DE CONCILIACIÓN” do CONCELLO DE RIBADAVIA

Curso 2024-25

As seguintes bases desenvolven o Regulamento do Servizo de Conciliación do Concello de Ribadavia aprobado no Pleno Municipal o día 27 de xullo de 2023.

Art. 1 Obxeto e Servizo de Conciliación

O obxeto destas bases é o establecemento das condicións de funcionamento e admisión do “Servizo de Conciliación”.

O “Servizo de Conciliación” desenvolverase nas instalacións do CEIP Pluriligüe Ribadavia (Rúa Carballiño s/n). Este servizo levarase a cabo todos os días no periodo lectivo escolar, cos seguintes horarios:

Horario de mañá: 07:30 a 09:00h.

Horario de tarde: 15:00 a 16:30h.

O número total de prazas será de 30. Podería ampliarse temporalmente o número de prazas, en caso de necesidade de conciliación debidamente acreditada.

Os criterios de preferencia para a adxudicación das prazas e na creación dunha lista de agarda son os seguintes:

1º) Que todos os membros figuren empadroados no Concello de Ribadavia.

2º) As unidades familiares onde ambos proxenitores estean traballando, e a súa xornada laboral coincida co horario do servizo.

3º) Neno ou nena con discapacidade igual ou superior ao 33%.

4º) Data de solicitude.

 

 

Unha vez esgotadas as prazas existentes crearase unha listaxe de agarda na que se inscribirá ós nenos/as por os mesmos criterios de prioridade.

 

Se houbese algún neno ou nena con discapacidade ocupará o rango de dúas prazas.

 

O inicio e o remate do servizo corresponderase cos días fixados no calendario escolar de cada curso lectivo.

No Servizo de Conciliación dentro do horario de mañá, para o almorzo os nenos/as deben incorporarse ó Servizo como mínimo 30 minutos antes do inicio das clases.

Para o desenvolvemento do Servizo de Conciliación deberá haber un mínimo de 3 nenos/as en cada unha das quendas (mañá/tarde).

Art. 2 Prestación do Servizo

  1. a) Servizo de acollida e vixilancia dos escolares participantes.

As actividades que se leven a cabo relacionaranse con áreas lúdicas e socioculturais non indispensables para a consecución de obxectivos curriculares e facilitarán o desenvolvemento persoal e social dos nenos e das nenas.

Os nenos e nenas realizarán diferentes actividades segundo a idade e os intereses: actividades de carácter lúdico-didáctico, animación lectora, traballo persoal… Ademais, fomentaranse os valores do respecto e a colaboración.

  1. b) Servizo de almorzo no horario de mañá.

 

O almorzo consistiría de forma básica e diaria en leite, cacao e galletas, cereais e/ou froita.

Cada neno disporá dunha bolsa de aseo con cremalleira na que depositará os útiles para o cepillado e hixiene dos dentes.

  1. c) No caso de nenos e nenas que necesiten trasladarse dende o centro onde se desenvolve o Servizo de Conciliación a outro centro escolar, o Concello facilitará os medios necesarios dentro das súas posibilidades, sempre que o precisaran máis de 3 nenos/as.

 Art. 3  Beneficiarios/as

Serán beneficiarios/as do Servizo o alumnado escolarizado no CEIP Plurilingüe Ribadavia e CRA Amencer, cuxos pais ou nais soliciten a prestación do servizo, por causa da necesidade de conciliar a vida laboral e familiar.

As idades dos nenos e nenas serán as comprendidas entre 3 e 12 anos correspondentes ó 2º ciclo infantil e educación primaria.

No caso de que conten con algún irmán dentro do Servizo de Conciliación, poderán ser usuarios/as os nenos/as de ata 14 anos sempre que cursen estudios no IES O Ribeiro.

 

Art. 4 Prezo dos Servizos

Os prezos do Servizo de Conciliación son os establecidos no Regulamento aprobado no Pleno Municipal do 27 de xullo de 2023.

 

EMPADROAD@S NON EMPADROAD@S
PREZO PREZO REDUCIDO

(Familia numerosa

Familia monoparental

2º irmán)

 

CONCILIA DE MAÑÁ

(7:30-09:00)

 

MES 30€

 

½ MES 20€

MES 20€

 

½ MES 15€

65€

 

½ MES 35€

CONCILIA DE TARDE

(15:00-16:30)

MES 20€

 

½ MES 15€

MES 15€

 

½ MES 10€

50€

 

½ MES 30€

As unidades familiares que xustifiquen ingresos inferiores ó SMI terán unha reducción do 25%.

 

Considerarase ½ mes a asistencia ó Servizo un número igual ou inferior a 10 días

O pago realizarase mediante domiciliación bancaria. Coa solicitude adxuntarase  modelo de autorización. O cargo do recibo realizarase dentro da primeira quincena do mes seguinte a prestación do servizo.

 

Art. 5 Prazo de solicitude

 O prazo de solicitude será do 22 ó 30 de agosto de 2024.

Poderán formalizarse solicitudes o longo do curso escolar 24/25 e ata o 31 de maio de 2025. No caso de que houbese praza vacante, asignarase no prazo máximo de 15 días hábiles.

A solicitude entenderase efectuada para o curso completo, se ben poderán solicitar a baixa do mesmo, cun mínimo dun mes de antelación.

 

Art. 6 Solicitudes

As solicitudes realizaranse a través da sede electrónica do Concello de Ribadavia: ribadavia.sedelectronica.gal ou no Dpto. de Servizos Sociais do Concello de Ribadavia, baseadas na documentación recollida no Regulamento no Servizo de Conciliación:

– SOLICITUDE E ANEXOS

– DNI nai/pai/titor.

– TARXETA SEGURIDADE SOCIAL (neno/a).

– LIBRO DE FAMILIA.

– INFORME MÉDICO DO NENO/A (só en caso de alerxia/intolerancia e/ou algunha outra enfermidade que se deba ter en conta).

De ser o caso solicitarase a documentación complementaria que se detalla a continación:

– COPIA DE CONTRATO/S LABORAL/IS.

– CERTIFICADO DE EMPRESA DO HORARIO LABORAL.

– CERTIFICADO DE DISCAPACIDADE DO NENO/A SE FORA O CASO.

– XUSTIFICANTE DE UNIDADE FAMILIA CON INGRESOS INFERIORES Ó SMI, xustificarase mediante: a presentación das últimas nóminas, declaración de IRPF do último exercicio, pensións da Seguridade Social, subsidio de desemprego, ou calquera outra prestación pública.

– No caso de separación/divorcio acreditar a garda e custodia con documentación xustificativa.

– Calquera outra documentación que xustificadamente sexa requerida polo Dpto. de Servizos Sociais.

Art. 7  Baixas

Causarase baixa por algunha das seguintes causas:

1.- Por solicitude dos pais, nais ou titores/as.

2.- De oficio, polo Concello, en caso de concorrer as seguintes causas:

–   Impago da cota establecida.

– Comprobación da falsidade nos datos declarados ou nos documentos        aportados.

–  Incumprimento reiterado das normas establecidas no presente regulamento.

–  Entorpecer, obstaculizar ou impedir a correcta prestación do servizo.

 


DESCARGA AQUÍ AS BASES (FAI CLICK PARA INICIAR A DESCARGA)

Compartir

Check Also

XORNADAS GASTRONÓMICAS SEFARDÍES EN RIBADAVIA

Xornadas Gastronómicas Sefardíes Venres 27 e sábado 28 de setembro de 2024 Ribadavia acollerá as …